Å jobbe i Google docs er en praktisk måte å dele dokumenter på for "bibliotekarer på farten". Jeg visste om muligheten, men aldri benyttet meg av det selv. Nå fikk jeg sjansen til å prøve det ut. Jeg laget et dokument som jeg delte med en annen. Laget også en prensentasjon. Bare for å ha testet det ut.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei! Velkommen til bloggen min. Hyggelig om du legger inn en kommentar.