onsdag 10. november 2010

Del 12 Trender

Interessant å lese om trender. Men jeg tror sektoren henger langt etter det som man mener bør være målet her. Rettigheter til dokumenter i nettskya er vel et viktig spm?
En liten ting som kunne vært flott å få til i Bibliofil, f.eks, er å åpne for at brukerne våre kan kommentere, gi terningkast osv. på bøker som ligger i basen vår. Det tror jeg Mikromarc har åpnet for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Velkommen til bloggen min. Hyggelig om du legger inn en kommentar.