torsdag 21. oktober 2010

Del 6 Vennesteder

Facebook
Jeg hadde en facebook-konto fra før. Ingen lang erfaring derfra - har kun brukt det siden i våres :-)
Der har jeg lastet opp profilbilde, funnet venner og skrevet innlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Velkommen til bloggen min. Hyggelig om du legger inn en kommentar.