tirsdag 12. oktober 2010

Del 5 Videodeling

Søkte på ordet "bibliotekar" på You Tube og fant masse treff. Blant annet denne



Ingen spesiell grunn til at jeg valgte akkurat denne videoen. Har fortsatt ikke lyd på pc'en på jobben...så da blir slike videoer litt meningsløse akkurat her... ellers gjelder det vel å være kritisk til det som ligger der, akkurat som alle andre nettsteder. You Tube helt sikkert brukes på bibliotekets nettsider. Her gjelder det å bruke fantasien. Kan fort bli kjedelig med bare tekst.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin blogg du har laget. Lærer mye av å lese andres blogger. Dere kan så mye.
    Elisabeth :)

    SvarSlett
  2. Hehe, det var jo en fin kikk innom Sandefjord bibliotek! Men det er klart, der folk nesten fritt kan legge ut filmer selv, vil det jo alltids være en del søppel også!

    Kjekk blogg du har fått deg!

    Heidi L., FiA

    SvarSlett

Hei! Velkommen til bloggen min. Hyggelig om du legger inn en kommentar.